Asyaa28 Sebnemrahh benim suan kistim 8 cm yakın öğrendiğimde 4 cm di kötü huylu olmadığını söylendi ama ister istemez insan korkuyor . Siz de nasıl ilerledi tedavi faydasını gördünüzmü ?
Sebnemrahh Asyaa28 her ay adet sonrası ölçüme gittim her ay küçüldü doğum kontrol hapı hormonlari baskıladigi için küçülüyor