Kubosss123 Zng Aynısı bendede oluyor 3 4 gündür daha yeni 38 olduk bizde kuzum galiba yalancı sancı dediklerinden oluyoruz 😬
anne_merve Bende bu gün tam 37 oldum kaç gündür uyku sıfır baş agrım çok fena bu gün bir de çok fena bel agrısı ☹️
_canan_3545 Valla ben de 37+6 dayım her türlü ağrım var kaşık ağrısı bacak ağrısı sırt ağrısı boşluk ağrısı ne ararsan var ve hala gelmedi benim minnak