140220AA Önceden de kahveyi çok severdim hatta ilk üç ay yasaktı su an 36 haftalığım bu aralar artık bildiğin kahve yiyorum canım istiyor içtikten sonra telvesini yada gidip bir çay kaşığı yiyorum böyle olan var mı
Esoo0698 140220AA Zaten hamile annelerimizin günde 2 bardak veya 2 fincan bardak hakkı var bende valla hergün içiyorum 🙊🙊
Msltms 140220AA benim annem bana hamileyken kahveyi çiğ çiğ atarmış ağzına 😂 onu canı istiyormuş🤷🏻♀️ Herkes demiş bu kız baya esmer olur çok şükür öyle bir şey olmamış aksine bembeyaz tenliyim😂😂😂🙄
Bal1407 140220AA ay inanmıyorum aynı ben canım sadece kahve istiyır önceden telvesini severdim ama arada içerdim şimdi resmen aşeriyorum bir kupa telve olsa hepsini yerim resmen bir fincana iki tatlı kaşıgı kahve koyuyorum
Esra_M_92 Aaaa bu aynı ben ya ben normalde düşkün değilim kahveye ama şu son zamanlarda resmen telve aşeriyorum sırf onun için kahve yapıyorum kendime 😂
Bal1407 Esra_M_92 benim gibi olanlar varmış kahve nesede telve zararlıyms mide rahatsızlığı birde uykuszlık yapıyorms ama ben bir kavanoz yesem doymıcak gibiyim canım sadece kahve ve teller istiyor😞
okroya Benim kuzenimde hamileyken çok yerdi. Ben güzel yapamıyorum telve olmuyo sen yapsana deyip fincan fincan kahve yaptırıp parmakla telvesini yerdi 😃
Busraa72 Ben 29 haftadır içmiyorum öğrendiğim günden beri canım bazen çok istiyo ama tutuyorum kendimi