mrs-seyda Merhaba güzel anneler, bir kızımız olacak ve ben adı İpek olsun istiyorum fakat eşim iki isim koyalım diyor sizce İpek’in yanına hangi isim güzel olur? 😊
Deletedmom54 mrs-seyda biz de ipek ismi koyacaktik ama oğlumuz olacak İpek Bade İpek Serra Miray İpek İpek Larin Seceneklerimizdi