Rahnur 14+2 yim şuan 13+3 deki kontrolümde kız dendi ama kesin olarak 16. Haftada belli olur dedi heyecanla bekliyoruz umarım kızdır😍
Sinem8805 Oz-lem benımde son adete göre 12 /3 ıdı ultrsasnda bır hafta önde erkek gıbı dedı pıpı var hazrlık yapma ama degısecegınıde dusunmuyrm dedı benıde bılgılendrın merak ettım degıscekmı sızın