Deletedmom360 Evet 🥰Akıntının başladığı günü ve onda sonra ki 2-3 günü değerlendirin. Umarım sizde sağlıkla bebeğinize kavuşursunuz ❤️🐣. Ama o akıntı kesinlikle yumurtlama, doktorum o akıntıyı takip etmemi söylemişti , renglimden 12 gün sonra geliyordu o akıntı o şekilde kendimi dinleyerek gebe kaldım .