Kızlar bugün ilk defa doktora gittim. 15 mm kese boyutu ama içinde oluşum yok henüz dedi. Bu haftada yolk oluşumu denen bebek emriyo öncesi kesede oluşması gerekmez mi? Benim gibi olan var mı? Daha önce boş gebelik geçirdim kürtaj oldum. Sonra kimyasal gebelik oldum. Şimdi üçüncü gebeliğim olcak bu. artık tâkâtim kalmadı. Bi yardım edin ne olur 😢 10 gün sonra gel dedi dr ama nasıl beklicem