peri_ma8 Oz-lem Han ismini ayrimi dusunuyrsun canim bi dizide gördum cocugun adi handi cokda hosuma gitti. Bizde metehan koymayi düşüyoruz adaş olcak bebislerimiz😍
Mom046 Aysimamizz Eşle oğlunun adı birleşince anlamlı oluyor ama benim eşimin adına uyum sağlayacak isim yok 🤷🏽♀️