Kızlar merhaba benim neredeyse 16. Haftadan beri dönem dönem göğsümden epet sıvı geliyodu. Çapı 7 8 cm olan yuvarlak lekeler oluyordu yağlı katı kıvamda son bir iki aydır gelmiyor şimdi 36 haftalığım. 1 2 ay stresli geçti kendi ailemin sıkıntıları yüzünden. Doğumdan sonra sütüm gelmez diye çok korkuyorum. Böyle bir süre gelmeyip doğumdan sonra gelen var mı