Meltemm123 Arkadaşlar 7+4 haftalık gebeyim ama dün geceden beri tüylerim diken gibi oluyor üşüme titreme giriyor vücuduma bu durumla karşılaşan.varmı 😔😔😔
goflak Meltemm123 canim benimde oyleydi ilk zamanlar suan 18 haftalik oldum yeni yeni gecti hamilelikten kaynaklaniyor
Umrankement Meltemm123 canim bende ayni sekildeydim hatta usumekten elden ayaktan kesildim 2 aylarimda testlerimde guatirim yuksek cikti ondan kaynaklanan bir sorun ilaca basladim cok sukur iyilestim testlerini biran once yaptir sonuclara gore tedavi ediyorlar . Ama bebege hic bir zarar gelmiyor merak etme .
Meltemm123 goflak çok sağol canm ya bebeğime bişeymi oldu diye düşünüyordum çok endişelendim normel yani
Byncdii Klima 31'de çalışırken evin bütün pencereleri kapalıyken ve dışarısı güllük gülistanlık sıcakken güneşken ben evde kapkalın kazaklar ceketlerle geziyorum bi gören olsa kuzey kutbunda falan yaşadığımı düşünecek o derece oldum valla 😅😅😅😅
Meltemm123 Umrankement kuzum ben şuan 7+4 haftalık testler ne zaman yapılır hiç bilgim Yok ilk hamilelik
Filizzz Meltemm123 meraklanma cnm bende öyleyim 7+3 bi ara kombi yaktım şimdide elektrikli soba başında ısınıyorum içim üşüyo sanki hamilelikte oluyomuş
goflak Meltemm123 canim saglik ocagina hamilelik basvurunu yap hemen kan alcaklar senden hormonlara vitaminlerine kanina bakilcak
Umrankement Meltemm123 ilk 3 ayinda yapiliyor canim gidince zaten kontrole ilk isticekleri sey o testler ozele muaneye gitmeni tavsiye ederim devlette az biraz ugrastiriyorlr devlette testleri yaptirirsin . Ama korkma allahin izniyle bisey olmaz 4 ayinda rahatlicaksin 4 ayina kadar sikintilar olur rahatsizliklarin olur ama gecer takma hic birseyi kafana 😊