Dilek-123 ben burda ki yorumları okuyorum da kız ben hepsini yemişim 😂 ama şu ’nu biliyorum çiğ et ne biliyim suşi sosis salam falan yasak olduğunu biliyorum onları yemedim 6.aya kadar sonra kızartıp yedim ama sucuklu yumurta yedim demin biride erzican peynirini sormuş vallaha ben otlu otsuz her peyniri yedim ama balık yemedim mesela pişmeyen bir yeri olur bir şey olur sağım solum belli olmaz diye ama sucuk yedim kızartıp eşim kasap da çalıştığı için taze getiriyordu eti sucuğu icim rahattı yani