Tatlım onun bir çaresini şahsen ben bulamadım 11 hafta aralıksız bir şekilde günde en az 2 en fazla 7 kez kustuğumu ve 8 kilo verdim .Her yoluda denedim ama olmadı doktorum ondzy 4mg verdi onunla çok az rahatlayabildim 18haftalık hamileyim şu 2 haftadır kendime geldim o da sadece kusmalarım kesildi bulantı devam .Tuvalete gidecek halim yoktu o zamanlar .korkmana gerek yok bebek belli bir süreye kadar senden besleniyor zaten .Şu an çekmekten ve sabretmekten başka çaren yok maalesef 😞