Bizim hikayemiz Regl gecikmesi ve bir akşam eşimin hadi test demiyelim demesi benim umutsuzluğum 4 senenin sonunda bir müjde olması akşamı havalara uçmamız eşimin annesini araması aglaşmalar hemen doktordan randevu aldık ve ordada bir süpriz iki oldugunu hemde tek yumurta ikizi oldugunu ögrendik bu sürecte dört ay yemek yeme ve kusmakla geçti sonra çok güzell geçti çok aserme olmadı tek maknum bademli dondurma , erik ve falım sakızı oldu 17 haftada Cinsiyetlerinin kız Oldugun ögrendik ve kalp atar gibi hissetmem 5 ayındaa tekmelemeler sonaylarda kıpır kıpr hiç durmama sonra doktor tek yumurta ikiz oldugu için tek plasandada oldugunu ondan sezeryan olacak dedi ben doğuma kadar nasıl korktum sonra doğum zamanı bosuna korktugumu hiç korkulacak yanın olmadıgını ögrendim tabi sonra acısı oldu ama kızlarıma bakınca hepsi uçup gitti kızlarım suan 5 günlük oldular bile evimizin neşe kaynakları herseyimiz onlar bu mutluluğumu sizinle paylaşmak istedim cookk mutluyuz rabbim isteyen herkeze bu güzel duyguyu tattırsın inşallah 🥰🥰🥰❤️❤️❤️❤️