Edizinannesii canım ben 36-37 arası döndü yoksa cumartesi günü doğumum vardı 🙊 döner daha zamanı var benim 36+3 de bi gece bebeğim baya kasılmaya toplanmaya başladı karnım şekilden şekile girdi anlam verememiştik sanırım o gece dönmüş 🤷🏼♀️ altta baskı artıyor göğüs kafesinde bir rahatlama hissediyorsun benim öyle mesela şu an