Rabis93 Kızlaaar doğum sonrası için hangi korseyi tercih ettiniz ben çok kararsız kaldım bazı modeller normal korse gibi çok sıkı eğer son anda sezeryan olursam kullanamam bazıları da tayt gibi sanki etkisiz gibi duruyor karar veremedim önerisi olan var mı?
Meflug Rabis93 ben sıkı korselerden aldım ve sezeryan doğum yaptım 1 hafta sonra kullandım acitmadi. Doktorunuza danışın bence bazı doktorlar 40 gün sonra kullandırıyor bazısı hemen.
Rabis93 Meflug markasını öğrenebilir miyim internetten bakayım bir sürü marka var Trendyolda e bebekte de var kafam karıştı 😃 hangisi daha iyi bilemedim
Jdiebsh Termal olsun markasi farketmez toplar bn ondan kullandim baya bi toplamisti bu dogumumda da kullanmayi dusunuyorum ☺
Meflug Rabis93 bilinen bir marka değil trendyoldan aldık biz de sadece kopça sayısı çok olmasına dikkat ettim ben 3lu değil 6sira kopça var. Zamanla daraltirim diye de daha daraltamadim,😁