Hanımlar 24. Haftadayım yaklaşık üç haftadır çok şiddetli kaşıntım var geceleri uyku uyuyamıyorum son bir haftadır kollarım bacaklarım göbeğim kaşınmaktan yara oldu doktor allerset verdi alerji ilacı işe yaramadı dün akşamda acilde iğne vurdular hiçbir fark olmadı nasıl geçicek bu yaşayan varmı :((