balyanakoglum Twinsmomm01 şu an elimde içiyorum. Ben bulamadığım için instagramda bi sayfadan el yapımı özünü siparişi ettim sulandırıp içiyorum
yumukeller Twinsmomm01 kaynatın. Süzgeçten geçirin. Suzgecin üstünde kalan posayida çatalla ezin suyunun içine. Suzgecin üstünde çekirdeği ve dış kabukları kalıyor onları atarsınız. İçebilirseniz sade için icemezseniz şeker ve tarçınla tatlandirip için 😊
Twinsmomm01 Kubos_36 çok teşekkür ederim kimisi hamilelikte içilmes dedide endişe etmiştim çok çektim bu enfeksiyondan 😒
Tosbikk23 yumukeller Bebek için herhangi bi zararı olmaz değil mi 38. Haftamdayım naptıysam geçmedi enfeksiyonum kızılcık suyunu denemek istiyorum bir de inşallah geçer.
yumukeller Tosbikk23 bende 38 haftaligim😊Tek birkez enfeksiyon sorunu yaşadım 36. Haftamda o zaman kullanmaya başladım hala içiyorum çok şükür enfeksiyonumm bitti herhangi bir zararı olmadı 😊