Opotrace53 Kızlaaar doğuramıyorummm son 2 gün kaldı 9 ay 10 günlük maratonun tamamlanmasına🙈Ama hala açıklık sancı nİşan yok normal doğuma müsait çatım falan ama bu gidişle gelmiycek sezeryanla doğurcam galiba😔Son gün gelirmi dersiniz sancılar açılma falan
ecembugra53 Opotrace53 canım bol hareket yapıyormuşum yürüyüş bol yaptığım bol hurma ye ahuducayı iç tarçınlı su iç dene sıcak suya kendini hafif oturt eşinle ilşki dene canım
MERYEMERVAM Opotrace53 tatlım sürekli hareket halinde ol bol su iç otur kalk yuruyuş yap merdiven in cık 🙏 insallah sağlıcakla kuçagına alirisn
Ahsen-01 Opotrace53 benimki 40+2. Aynı durumdayiz benim 3. Doğum olacak ama ne yaptıysam gelmiyor hergun ev sılip süpürüyorum merdiven in cik çömel kalk arada ilişki sıcak duş da surmakdan kızarmış tavuk oluyorum ama yok gelen giden
ecembugra53 Opotrace53 ah KUZum o zaman Rabbim biliyor olmazsa Doğumu başlayacaklar canım oda bebeğin durumuna göre değişir canım
Opotrace53 MERYEMERVAM hepsini yapıyorum dediklerinin canım ama açılma bile olmadı hala😔İnşallah hayırlı doğumlar hepimize
Opotrace53 Ahsen-01 olmayınca olmuyo galiba canım inan bende doğurmadan daha ne hal kaldı ne can😂Çocuk yarın doğsa bakcak gücüm yok öyle parçaladım kendimi günlerdir
Ahsen-01 Opotrace53 aynen valla dün onkadar yorulmuştum ki sancım gelse doğuma gitsem ikon deseler ikinacak gücüm yoktu 😂😂
ecembugra53 Opotrace53 aynen canım biz elinizden geleni yapalım da canm hersey Rabbime kalmış sağlıklı olsunlar yeter 😊🐣🥰