Benim daha önce bir düşüğüm olmuştu idrarda pozitif çıkınca hemen gitmiştik doktora bakmaya gerek yok bekle biraz demişti sonra lekelenmeler başladı ve kanama başladı tekrar doktora gittiğimizde kendiliğinden düşüyor demişti o nedenle erken gitmek istemiyorum korkuyorum bir yandan da