Tugba09 39+4 olduk arada bi yokluyor sancılar kasılmalar ama devamı gel-mi-yorrrr 😥 Her gün tamam bugün başlıyor diyorum ama yok🤷🏼♀️ Totem hakkımı kullanıyorum hadi hayılrısı 😅 son eylül anneleri nerdesinizzz
SeymaDincer Tugba09 benimde 38+6 kasılmam sancım oluyor ara ara özellikle dün gece belime öyle ağrı girdi ki uyutmadı beni kaç saat ama hala gelen giden yok🤷🏼♀️
Ikimelekannesi67 Tugba09 aynı sekildeyiz dün muayene etti doktor daha çok yukarda dedi ve hiç açılma yok malesef 39+3 oldum inşallah bugün yarın doğururuz hayirkisyla 🤲
Zeynepli1234 Tugba09 40+0 ne bir sancı ne bir kasılma ne bir açılmam var .ufak tefek sancılarım olsa keşke diyorum bazen ama oda olmuyor sanırsın 25haftalık hamileyim ☹️
Tatlisannedilekk Tugba09 38+6yım kasılma ağrı sancı var ama düzenli değil, suyum nişanım da gelmedi daha gelmiyor inatçı oğluşum🤷🏻♀️
SevgiAyan50 Bende de aynı şekilde. Yokluyor sancılar nst de sancı da çıkıyor ama gelen giden yok :) 38+1 iz.
Tugba09 Zeynepli1234 bazıların hiç yalancı sancı bile olmadan direk doğum sancıları başlarmış inşallah seninde öyle olur 🙊
Dlk0640 Tugba09 benimkinin de gelmeye niyeti 40+0🥰program bile bebiş doğdu yazdı ama gelen giden yok 🤦
Ahsen-01 Tugba09 40+2 gelmiyor her Ağrı’da ıslaklık hissetmede acaba Nisan mi diye tuavlete gitmekten yoruldum valla 😂😂 merdiven in cik yürü çömel kalk yapmaktan ayaklarım da derman kalmadı ama gelmiyor hanımefendi
kckynssna 39+5 😣 ağrım ara sıra sancım vs oluyor ama geçiyor tabi😫😫yeter yeteeeerrrrrrrrr diye bağırmak istiyorum 🤦🏻♀️
Busbus54 Tugba09 41e kadar beklicek sonra alacak doğmazsa boyu uzun kilosu da var Sezeryana alıcak doğmazsa sunı vermıiıcek