3_prenses_annesi canım galiba bende idrara gec geciyor ya hcg hormonu. çünkü ilk hamileliğimde de adet günü göre bilmuştim çizgiyi. oda zaten kimyasal oldu. hem ben diet yapıyorum.gün içinde fazla su içiyorum iyi sonuç alacağımı sanmıyıroum o yüzden ya
👀👀 ben de merakdayım valla ama dayana bilsem bekliycem bir gün daha