Damlaaaaa35 Kızlar selam bir sorum olacak 32nci haftada çalışabilir raporu aldığım zaman çalıştığım o ayını maaşını alacakmıyım yoksa rapor paramamı eklenecek ? İznimin ekleneceğini biliyorum ama maaş anlamında kafamda soru işaretleri var