nur816 canım pko sendromununda kendi içinde çok fazla tipi ve hasta çeşidi var. Hiç adet düzensizliği olmayanlar var, kilolu olup zayıflayınca adeti düzene girenler var. Ben çok zayıf olmama rağmen adet düzensizliği yaşıyodum mesela ama yine bazıları gbi 2 3 ay değil 35 40 günü buluyodu. Ama bence önemli olan hormon seviyeleri. Onlarda çok sorun yoksa pek problem yaşanmıyor. Ben 3 yıl korundum bıraktıktan 2 ay sonra hamile kaldım 29 yaşındayım.