Saadet Hanım
Semra Hanım
Emine Hanım bu üçüde işinde çok özenli diğer doktorlarda iyidir ama en iyi olarak onları genelde duydum ben mesela Canan Hanıma gidiyorum ama çok memnun sayılmam sormadıkça bilgi vermiyor ve bu olay beni aşırı sıkıyo dokuzuncu ayımdayım o yüzden değiştirmek istemedim