Busrakuccuk Arkadaslar 37 + 4 haftadayim karnimin hafif asagiya düştüğünü farkettim ve eskisi gibi dik degil bosluk hissediyorum. BU NE ANLAMA.GELIOR ?Herkes Mayisin 20sine kalmaz dogurabilirsin diyorlar 🙂
Ilkannelik Busrakuccuk biraz daha zman alır.doktor kontrolunuz yakında doktorunuz bi kontrol yapabilir. Karin düşüklüğüne doktorum baktı benim muayene gunumde.
Ilkannelik Busrakuccuk söyleyin tabi ki siz . Sanki karnım biraz düştü gibi diyin sonra doktor elle kontrol yaparak anlayabiliyor. Benim doktorum bebeğin baş yönünü bile anlaybildi