ebrubarut_14 bende cuma gittim haftaya cuma gel dedi ozaman zaten 38+5 olcak dönmezse banada verir ozaman hiç sezeryandan konu acılmadı döner dedi bana bu doktorlardan ne cekiyoruz ya niye böyle her gittiğimde soruyorum döndümü diye agzının içinde vıdırdanıyo bişeyde demiyo varsa bir yolu yada daha erken bilinçlensem ona göre davranırdım ikinci bebegim ama onda böyle olmadı dönmüştü zaten normal yaptım