Tgbab Kızlar yıldızlı medicalde osman doğana giden varmı il dışında yaşıyorum doğumum memlekette olacak izne geldiğimde karadenizde nebahat nuhoğluna gidiyordum aslında ama erkek doktor her zaman öncelikli tercihim. Bilgi verirseniz sevinirim 🥰
turunculuanne Tgbab ben bakiye hocaya gidiyorum ama osman beyin de iyi olduğunu duymuştum hastası çok oluyor
Yeni_hamis Tgbab merhaba osman beye gitmeye devam ediyormusnuz acaba yada dogumunuz gerceklestimi gerceklestiyse nasildi.bende yeni gebeyim osman beye gidiyorum dogum konusunda nasil diye merak ediyorum
Tgbab Yeni_hamis ben şehir dışında yaşıyorum 31. Haftamdaym memlekete gelicem daha gitmedim doğumu onda düşünüyorum ama bakalm