Baybymucize Merhaba anneler bir kaç gündür göğüslerimden sıvı geliyor ellemiyorum silmekten bile korkuyorum serklaj olmuştum 1ay önce sizce bu haftalarda sıvı gelmesi normal mi
nurkal Baybymucize benim 12. haftamda gelmişti su gibi bişey 16.haftada sapsarı bi sıvı geldi doktor normal olduğunu söyledi
Esoo0698 Baybymucize Bendende 16. Haftamda sarı sıvı geldi canım artık doğuma kadar gelicek yani süt hazırlıyor göğüslerimiz 😊
Baybymucize nurkal çok korktum çok az geldi ama bebeğimi çok istiyorum belki ondandır çok zor bu haftaya geldim çok çektim
nurkal Baybymucize insan diken ğstünde oluyor gerçekten allah kolaylık versin hayırla güzel bi hamilelikle evladına kavuşursun inşallah 💕