Slvi38 Ayy bende 10. Haftadayım hiç bu kadar ağrı yaşamamıştım bulantım azaldı ama agrım arttı oturduğum yerden kalkınca birden kasıklarıma ağrılar giriyor belim aşırı ağrıyor sanki adet olacakmışım gibi birde kollarım ve bacaklarım tutmuyor gibi hissediyorum umarım bunların hepsi geçer bu hafta beni aşırı zorluyor 😥😥