Bizimde nasipse 21 mayıs :) Cuma günü 6+0 iken keseyi görmeye gittik, doktor çok güzel konumda güzel bir kese dedi. Ama dünden beri bebeği görememek kafamı karıştırdı.Kiminle konuşsam çok normal diyor, 12 ekimde tekrar gidicem kalp atışını dinleriz dedi, bir problem olsaydı doktor zaten söylerdi diye düşünüyorum, şimdiden telaşlanmalar başladı :)