NerminBal AyGC merhaba 16+3 olduk biz de bugün bu haftalarda cinsiyeti gösteriyor mu 2 ekim de kontrolüm var benim de 14 haftalıkken gitmiştim en son göstermemişti inşallah bu sefer görürüm dua edin🙏❤️
AyGC NerminBal cinsiyetin tam öğrenilebileceği hafta bu hafta. Allah gönlümüze göre versin😊 bizimkisi kız🌸
AyGC Dlngnz Dlngnz hamilelikte normalmiş diş ağrısı ama ne kadar zor bilirim.. allahım güç versin. Hayırlısıyla geldin miniklerimiz💞