Pnr35 😃😃alemsiniz ben iki hafta kabızlık çektim ondan da oldu sanırım şimdi düzeliyor gibi kendimi daha iyi hissediyorum son haftalarda dikkat edersen insallah aşırı kilo almadan dogurmak istiyorum . Şuan ödem de çok var terliklerim olmaz oldu 🤦bakalım sağlıcakla gelsin de yavrucum düzene girer elbet vücudum