Merhabalar, iyi pazarlar. Mide bulantısı için doktorum Premesis plus günde 2 adet içmemi söyledi ama aldıktan sonra içinde folik asit olduğunu hatta bazı hamilelerin direk folik asit olarak içtiğini öğrendim. Şuan günde 2 adet premesis plus ve bir tane folidays içiyorum. Aynı durumda olanlar var mı? Doktoruma sordum aynı anda içebilirsin dedi ama çok tatmin olamadım. Açıkçası fazla geldiğini ve folidays ı bırakmam düşünüyorum 😔 siz ne dersiniz kızlar??