Bubengebelik Dün sağ böbreğime büyüme sebebiyle stent takıldı, sonda çıkarıldığından beri sürekli idrar gelmiş gibi bir his var gidiyorum ya yok ya da çok az geliyor, ameliyat olanlar böyle bir durum yaşadı mı ve ne kadar sürdü :(
Busraveminisi1 Bubengebelik kanal idrar yolu açıldığı için daha önce büyüme kaynaklı daralmış olabilir şimdi açılınca rahat akış oluyor o da sık ve az idrara sebep olabilir gebe değilken takılmıştı banada taş ameliyatı sonrası 15 gün