Glshhrn Ben kan ilacı kullanıyorum da doğuma bi ay kalasıya bırakcam 6.ayımda verdi 2aylık kullanım şimdi 7deyim birinci paket bitmek üzere bi ay dha kullanıp bırkcm 🤗 sağlık ocağındaki doktorum genelde 3ay kullanılması gerek dedi hastanedeki doktorumda 2paket yazmıştı sadece doğuma son bi ay kalasyla alakası var mı yokmu bilmiyorum 🤷