Hanımlar herkese günaydın 17 haftalık hamileyim,hafta ici dr.a gidicem ama belki bilem yaşayan vardır diye yazmak istedim.benim tek taraflı bazen ikisi birden bacak ağrım oluyor bu sabah ağrıya ağlayarak uyandım ve dayanamayacak şiddetteydi ilk defa.sonra kendiliğinden geçti anlayamadım.ağrım da sol dizimin altı arka kısımda oldu çok korktum hala etkisindeyim yaşayan oldu mu.