Kızlar günaydın, 20 haftalık hamileyim bu sabah bi uyandım karnımın sağ tarafında yumruk gibi bebeğim toplanmış karnımın şekli değişmiş nasıl korktum anlatamam su içtim soluma yattım düzeldi biraz doktor dün magnezyum verdi henüz kullanmadım bu durumu yaşayan annelerimiz varmı hiç ağrım sızım yok çok şükür