Arkadaşlar
22+1 günlük gebeyim
13 haftalık dr cinsiyet için beyazlık var kıza benziyor dedi bu beyazlık ne oluyor bilmiyorum
16 haftalık özele gittim erkeğe benziyor ufak bir çıkıntı var dedi iki hafta sonra tekrar gelmemi söyledi
18 haftalıkken gittiğimde bu seferde kesin olmamakla beraber kız gibi dedi
22 haftalık devlete gittim bana büyük ihtimalle erkek dedi devlete gittiğinin ertesi günü bel ağrısı sebebiyle özele gittim orda sorduğumda büyük ihtimalle kız dedi ve bana erkek dendiğini söyledim hayır bende büyük ihtimalle kız diyorum dedi ama dedi net yine iki haftaya belli olur
Detaylı usg için devletten randevu alamıyorum özelde de maalesef maddi imkanım yok bu durumu ilk defa yaşıyorum sormak istediğim şu en net ne zaman öğrenebilirim