Mervedderin Selam hanımlar dopumdan sonra korse kullanananız var mı ?memnun kaldınız mı ? burda verebiliyormuyuz marka ismi?. Ben ilk doğumda kullanmadım toparlamak zor oldu pişmanım 2. De kullanmak istiyorum ama çok fazla marka var
ecembugra53 Mervedderin bende kullanıcam canım sıkmak gerekiyor kendini yoksa karnımız sıkı olmuyor kötü duruyor 😂😂
Nida_Y Mervedderin Mervedderin bende geçen gün aynı başlığı açtım. Yamuna dedi bir çok kişi ama hala ne alacağıma karar veremedim
sukayhanacar Mervedderin owliden aşırı şikayet eden var kullanıcı yorumlaronı çok araştırdım sevilen ve faydası görülen korse yamuna korse. ben de yamuna korse alıcam önceden termal taytını kullanmıştım ve çok iyi ürünleri memnunum. bi araştırın isterseniz yamunayı https://instagram.com/yamunakorse?igshid=cjsg2u7rqqqa
Gozengo Kızlar merhaba bnde kullanmak istiyorum. Baktım ve en iyisi buydu linkini aticam size de. Sizde bir bakın. Trendyoldan sipariş vermeyi düşünüyorum. Herkes memnun kalmış. Bi kaç arkadaşım da var onlarda kullanmış. Göbek yağı fln kalmmais doğumdan sonra bayağı ise yarıyormuş https://ty.gl/wmpeopp
Heydore Marka fark ediyor mu ya eczaneden bi tane kafama göre alsam sadece karın bel kısmı için öyle işe yaramaz mı ki
Simbat17 Sezeryan doğumdan sonra ne zaman başlamak lazım korseye bileğisin olan var mı? Ben de yamunayı çok duydum
Jdiebsh Mervenur_kcbs ben iki hafta geceli gunduzlu takmistim rahatsiz etmiyodu ondan sonra gunduzleri taktim geceleri yatmaya cikarmistim 40im cikana kadar faln taktim
Jdiebsh Termal olsun markasinin cokda bi onemi yok benim ilk dogumda kullandigim korse termaldi esime sıktirirdim ta iyice toplasin diye cok cok faydasini gordum bu dogumda yine ayni korseyi kullanmayi dusunuyorum ☺💃
DYG93 Peki bedeni nasil aliyorsunuz kizlar dogum oncesi olculerinize gore mi S-M arasinda kaldim da 🤦🏽♀️