Merhaba, bende ikinci dozumu geçen hafta vuruldum. 24. Haftamdayım, herkese göre aşı farklılık gösterebiliyor, ama vurulduktan sonra eve gelip koluna buz takviyesi yaparsan eğer rahatlama hissediceksin ve kolunu kaldırdığında birşeye uzandığında ağrı hissiyatın düşük olacak. Ağrı dediğimde kas acıması gibi ağrı bile sayılmaz 😇😇