36 haftalık olduk kızlar. Bende bir çatı ağrısı başladı dünden beri. Böyle yürürken bir acıyor anlatamam hiç yoktu. Magnezyumu da ihmal ettim sanırım bu sıralar bundan olabilir mi. Oranın da çatı olduğunu internete yazınca öğrendim açıkçası daha çatı muayenesi falan yapılmadı