Kızlar 18 hft 6 günlük gebeyim. Ilk şeffaf akntm cogaldi ve diger gun hafif sariya döndü. Doktoruma yazdm progestan fitil kullandgm icin yan etkisi buyuk ihtimal dedi. Daha sonrs hafiften seffaf akıntı icinde ip gibi pembe aknti oldu doktorumda progestani 2 doz daha fazla almami hareket etmememi ve prulotn igne vurulmami istedi. Yaptim dinlendim. Sonra tekrar kyu sarimli yogun kivamli aknti ve seffaf aknti gelmeye devam etti. Bu sabah namaza kaldgmda pamuklu ped koymustm 2 ufak yerde cok acik pmbe seffsf akntyla karisik ip.gibi pembe kanama gelmis yine. Onun disinda yanma kasinma koku vs yok. Sadce sabahlari yaptgm idrar biraz kokulu oluyor. Birde surekli idararim varmis hissi ki bu hep bende oluyodu. Yarin sabah muane olmak icin gidicem ve enfeksiyin testide yapar diye düşünüyorum. Sadece bu belirtileri yasayip enfeksiyon ciksn oldumu ? Genelde hep baska belirtilerle bersber cikiyor vajinl enfeksiyonlar. Riskli gebe oldgm icin korkuyorum. Sizlerede danismak istedim. Simdiden tesekkur ederim 🌸