mineerol bende 2.bebegime emzirirken hamile kaldım. Oğlum 26 aylıktı. 2 kadın dogum 1 çocuk doktoruna sordum. Büyük olan fazlasıyla emdigi için bıraktırmamı söylediler. Karnındakine haksızlık olur dediler. Kestim. Şuan 3.ye hamileyim. Oğlum 9 aylık olmak üzere. Hala emziriyorum. Küçük oldugu için bıraktırmıyorum. Ama tabi hala aklımda soru işaretleri var. Onları netleştirip ona göre doguma yakın kesmeyi düşünüyorum. Bence bıraktırmalısınız.