Aloneanqel Kızlar merhaba. 2 gün önce ilk tetanoz aşımızı olduk fakat bebeğimin hareketlerini hissetmiyorum aşıdan sonra. Daha önce içimde kayıyordu hafiften hissediyordum şimdi o da yok. 20+1 hamileyim. Normal mi bu ve tekrar ne zaman hissedeceğim bebeğimin hareketini 🙁
MYstryy Aloneanqel o tetnz asisiyla alakasi oldugunu sanmıyorum cnm . O.haftalar zaten dengesiz olur hareketleri
Leylaminannesi Aloneanqel aynen bendede öyle oldu hareketi vardı aşıdan sora hiss etmedim iki gün ucncu gün az az az hareketlenmeye başladı şimdi aşıdan 5 gün gecdi düzeliyor sknti etmeyn bana aşıdan değil dediler aşıdan ama bazı hamilelerde oluyor doktoruma sordum aşı sonrası bu türlü bulgular ola biliyor dedi korkmayın sizde stress etmeyin
Glakky1 Aloneanqel Ben başka Birşey soracağım tatanoz aşısının etkileri neler ateş flan dıyorlar çok agrıyormuş dhaa sonra
Damlaayz04 Glakky1 bende hiçbir etkisi olmadı sadece azıcık kolum acıdı sonrada geçti ateş vs ya da çok ağrı olmadı belki bünyeye göre değişiyor ama 🤷
Aloneanqel Glakky1 bende ağrı yan etki vs hiçbir şey olmadı. Zaten acıların kadını olmuşum resmen , hiçbir şey hissetmiyorum kolumla alakalı 🙈🙏🏻 Günde 7 defa kan ölçümü, 3 öğün insülin derken bu hiçbir şey gibi geldi 🦋😂😂🙈
Mervenur_kcbs Aloneanqel istersen bir gözük doktora o haftalarda çok yoğun olmaz hareketler ama eğer 2 gündür hiç hissetmiyorsan normalde şok hissedip muayne olmanı tavsiye ederim 👍🏻
melekhabib Benim ilk hamileliğim ben 28 haftada tek tetanoz aşısı oldum Daha sonra bazı sebeplerden 2. dozu vurulmaya gidemedim 32. haftada tekrar gel demişti. Şuan 39+3 oldum doğumda bir sorun olur mu
Busraveminisi1 Aloneanqel bu haftalarda bir de ilk gebelikse hareket azlığı ya da hissedememe normal canım tetanosa bağlama bende öyleydim 24. Haftaya kadar hatta daha bile sonra düzensiz oluyor bebekler kendine göre uyku düzeni kuruyor günlük 16-18 saat uyuyorlar benimki gececi mesela bütğn gün yatıyor😂
Sdymzlm Bende 2 gün önce vuruldum ilk dozu ağrı ateş yapmadı çok şükür ama vurulduktan sonra buz koyun isterseniz ağrı ve şişmesine engel oluyor. Bebeğin hareketlerindede ilk vurulduğum gün normalden daha fazla hareketliydi ama şimdi daha az hissediyorum normami bilmiyorum tabii.