Aynı Bende dün sezeryan oldum 39+4 de 1 gün önce sanci yaşadım sabaha kadar sonra sabah doktora geldik muayene etti açilma hiç yok dedi ve çatım darmiş sonra ultrasonla baktı dedi bebeğin suyu azalmiş sezeryan yapcam hemen dedi . 1 saat içinde spiral sezeryan oldum . Bebek kuvezde ama akciğerde enfeksiyon varmiş yeni doğan sezeryan bebeklerde %90 olan bir durummuş .inş bizde çabucacık çikarız dua edin bizede kızlar sende sağlıcakla al inşallah bebeğini canım🤲