Merhaba arkadaşlar, ben 10 haftalık hamileyim haftaya cuma günü ilk kontrolüm olacak. Saat 2de başlayıp 4e kadar sürecekmiş ve eşimi içeriye almayacaklarmış koronayla alakası yok çünkü yurt dışında yaşıyorum burda korona bitti ve sadece ilk kontrol için almayacaklarmış. İlk kontrolde neler oluyor anlatabilir misiniz lütfen sizin de 2 saat sürdü mü? Ve vajinadan herhangi birşeye bakıyorlar mı?