Kizlar merhaba, 6+4 olmaliyim hesaplarima gore. 2,5 haftadir kanamalardan dolayi hastaneye gidip geliyorum. Yurt disinda yasiyorum ve vajinal muayene disinda birsey yapilmiyor.
Persembe olan kontrolumde bebek 2mm cikti ve kalp atisi cok yavasti. Dusuk riskin yuksek dediler tekrar. Ertesi gun, yani cuma tekrar kanamayla gelen sancilarim oldu. Bu sabahko kontrolumde bebek 5mm olmus ve kalp atisi ilk basta yavasti ve sonradan normale cikti.
Rahimde kanamalar gozukuyor ve doktor nedenini bilmedigini soyledi. Kendimi en kotusune, yani dusuge hazirlamaliymisim. Bebegin 5mm olmasida kucuk iyi gelismemis olabilir dedi.
Ama 4 gunde 2mm den 5 mme buyumesi beni cok sevindirdi. Kanamalarda dusuk oncesi sinyal olabilir ama dusukte olmayabilir dedi cikmadan. Aklim cok karisti 🙁 haftaya pazartesi tekrar kontrolum var. Bu durumla karsilasan arkadaslar varmi aramizda? 😔😔