Mervella34 Kızlar 1 saati aşkın süredir sol kasığımdan bacağıma yayılan ve şiddetini arttırarak devam eden bir ağrı var , belime de vuruyor ağrısı ve uykumdan o ağrıyla uyandım bu doğum sancısı mi bileniniz var mı ?
Busekrkmz Mervella34 kaç haftalıksın. Beni de uykumdan uyandırmıştı sancı ama şiddetliydi kasıklarımdan çok belime vuruyordu benim.
Busekrkmz Mervella34 yattığında ağrılar geçmiyorsa ya da ağrı kesici içinde geçmiyorsa ılık duş aldığında geçmiyorsa gittikçe şiddetleniyorsa kasıklarından çok belin ağrıyorsa doğum sancısı olur. Zaten %100 anlarsın doğum sancısını çünkü hiç yaşamadığımız bir ağrı.
Mervella34 Busekrkmz Dün gece yaşadığım ağrı da sizin dediğiniz gibiydi ama bir sorun görmediler çok şükür 🤲🏻