FYasmin İlk ay 3 kere( kese+kalp atışını ayrı gördüm, diş tedavim için onay almam gerekmişti) gittim, ondan sonra genelde ayda 2 kez gittim. Şu an 17 haftalığız , yakında 19. haftada gidicem en son 15’te gitmiştim çünkü. 10 gün içinde iki kere gidiyorum biri kontrol için oluyor özellerde gidebiliyorsun ya ben de muayene ücreti ödemişken 1 hafta sonra kontrole gidiyorum. Ama önümüzdeki muayeneden sonra detaylıya gireceğim, detaylıdan sonra doktoruma söylemem sormam gereken şeyler olmazsa kontrole gitmeyi düşünmüyorum zaten her şeye bakılacak 😇