Aysimamizz Virüsten sonra devlette doğum yapaniniz oldumu süreç nasıl geçti ben devletteki ozelemi gitsem doğum için karar veremedim yardım edin fikir verin lütfen .devlette özel gibi ilgileniyor diyorlar dogrumu
Busekrkmz Aysimamizz devlette doğum yaptım. Yanıma annemi aldılar ayrı bir oda verdiler çok güzel ilgilendiler çok soru sormam rağmen güler yüzle cevap verdiler doğumdan sonra eşimi de aldılar odaya annemle ikisi durdu yanımda.
Meriwa Aysimamizz ben devlette yaptım hiç de sorun olmadı ama nerde istiyosanız orayı yazın sorun orda bu süreç de doğum yapanlar daha iyi yardımcı olur
Aysimamizz Virüsten dolayı odada tek kisimi bırakıyorlar yengem doğum yaptığında bir odada iki hasta kaliyordu